ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-109-114

Ключові слова:

початкова школа, вчителі початкових класів, ігрові технології, гра, ігрова діяльність, образотворча діяльність, засоби навчання, методи навчання

Анотація

У статті розкрито особливості організації образотворчої діяльності учнів початкової школи засобами ігрових  технологій, специфіку застосування  ігор у процесі навчання малюванню та ознайомлення дітей молодшого шкільного віку з основами мистецтвознавства; аналізується методичний аспект підготовки вчителя початкових класів до проведення ігор на уроках образотворчого мистецтва в сучасній початковій школі; розглядаються структура, дидактичні особливості ігрової діяльності учнів. Важлива увага приділяється формуванню ключових компетентностей під час проведення уроків образотворчого мистецтва в початкових класах. Наводяться приклади практичного здійснення таких ігрових завдань як «Дизайнери одягу», «Зустріч із художником», «Подорож Україною», «Знайди шедевр», «Кольорова мозаїка», «Що забув намалювати художник?» та ігор із використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Зазначено, що застосування ігрових технологій у початковій школі сприяє розвитку самостійності, пізнавальної творчої активності та засвоєнню образотворчих умінь та основ мистецтвознавчих знань.

 

Біографії авторів

  • Валентина МОВЧАН, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри початкової освіти

  • Яна ШЕСТЕРІКОВА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    студентка 2 курсу ОП магістерського рівня спеціальності 013 Початкова освіта,
    Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

  • Тетяна ПОДІЛЬКО, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    студентка 2 курсу ОП магістерського рівня спеціальності 013 Початкова освіта

Завантаження

Опубліковано

31.12.2024

Як цитувати

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 4, 109-114. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-109-114