ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-11-16Ключові слова:
змішане навчання, педагогічна освіта, цифрові ресурси, цифровізація освіти, освітній процес.Анотація
Висвітлено актуальні питання використання інформаційно-комунікаційних технологій в педагогічних закладах вищої освіти в умовах цифровізації освіти. Встановлено, що в сучасних українських реаліях відбувається досить швидкий процес утвердження форми змішаного навчання на рівні суспільного сприйняття.
Здійснено аналіз української літератури з даної проблеми, виокремлено дослідження А. Марушкевич, С. Каплюка, О. Потапчука, О. Цюняк, Р. Кундис, О. Дмитрієнка, О. Бойченка, О. Вощевської, Т. Тронь та ін., визначено багатоаспектний підхід дослідників до даної проблематики.
Проаналізовано сучасні тенденції цифровізації освітнього процесу у контексті вищої педагогічної освіти. Висвітлено значення інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній практиці закладів вищої освіти.
Розкрито необхідність постійного технічного та технологічного оновлення освітнього процесу.
Охарактеризовано важливість підвищення цифрової грамотності викладачів для проведення занять на високому рівні. Також зроблено акцент на нових дидактичних властивостях цифрових освітніх ресурів освітнього процесу ЗДО.
Розглянуто сучасні цифрові інструменти, які доцільно використовувати при організаціії освітнього процесу педагогічного ЗВО в умовах змішаного навчання.
Визначено педагогічні умови ефективного використання цифрових освітніх ресурсів в умовах змішаного навчання здобувачів вищої педагогічної освіти.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Олександр ПОНОМАРЬОВ
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.