ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ І КОНСТРУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Наталка КОТЕЛЯНЕЦЬ Центральноукраїнський державний університет  імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-0575-5205
  • Юлія КОТЕЛЯНЕЦЬ Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-3932-1824

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-126-132

Ключові слова:

педагогічна технологія; інтеграція; конструктивна діяльність; мовленнєва діяльність; діти старшого дошкільного віку

Анотація

У статті представлено авторську педагогічну технологію як спосіб проєктування педагогічного процесу з формування творчої активності дітей старшого дошкільного віку з урахуванням завдань і змісту модулів, комплексу методів, прийомів і ситуацій їх реалізації в спеціально створених умовах. У структурі розробленої технології інтеграції різних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку враховано вікові особливості й характер пізнавальної діяльності старших дошкільників.

З огляду на технологію розвиток елементів логічного мислення передбачено в розкритті зв’язків і залежностей, що існують у природі та навколишньому світі загалом, на такому рівні змісту, який доступний наочно-образному й наочно-дієвому мисленню дошкільників.

Пропонована інтегративна технологія формування творчої активності дітей старшого дошкільного віку є практично значущою для суб’єктів освітньо-виховного процесу: дітей, батьків і педагогів.

Технологія формування творчої активності старших дошкільників об’єднує чотири модулі: організація системи занять з формування творчості дітей засобами інтеграції мовленнєвої та конструктивної діяльності; організація ігрової діяльності дітей; організація предметно-розвивального середовища ЗДО; організація методично-просвітницької роботи з педагогічним колективом і батьками.

Біографії авторів

  • Наталка КОТЕЛЯНЕЦЬ, Центральноукраїнський державний університет  імені Володимира Винниченка

    докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка катедри дошкільної та початкової освіти

  • Юлія КОТЕЛЯНЕЦЬ, Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка

    докторка педагогічних наук, доцентка, доцентка катедри дошкільної та початкової освіти

Завантаження

Опубліковано

30.09.2024

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ І КОНСТРУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 3, 126-132. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-126-132