ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-80-86Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології; управлінська діяльність; керівник закладу освіти; навчальний процес; інформатизація процесу освітиАнотація
У статті окреслено основні види діяльності керівника в сфері освіти та особливості використання ІКТ у кожному з них.
Виокремлено Інтернет-технології, які є важливими у навчанні й вихованні учнів, та окреслено переваги навчального процесу з використанням цих технологій.
Автором приділено увагу особливостям використання інфографіки на особистісному рівні, на рівні спілкування з колегами, партнерами та з керівництвом.
Визначено головні напрями застосування інформаційно-комунікаційних технологій у школі, охарактеризовано базу щодо питань розвитку ІКТ і створення інформаційного простору в освітній сфері.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Денис ДЕРЕВ’ЯНКО
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.