ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-80-86

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології; управлінська діяльність; керівник закладу освіти; навчальний процес; інформатизація процесу освіти

Анотація

У статті окреслено основні види діяльності керівника в сфері освіти та особливості використання ІКТ у кожному з них.

Виокремлено Інтернет-технології, які є важливими у навчанні й вихованні учнів, та окреслено переваги навчального процесу з використанням цих технологій.

Автором приділено увагу особливостям використання інфографіки на особистісному рівні, на рівні спілкування з колегами, партнерами та з керівництвом.

Визначено головні напрями застосування інформаційно-комунікаційних технологій у школі, охарактеризовано базу щодо питань розвитку ІКТ і створення інформаційного простору в освітній сфері.

Біографія автора

  • Денис ДЕРЕВ’ЯНКО, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    доктор філософії з освітніх, педагогічних наук,
    старший викладач катедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи,
    Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Завантаження

Опубліковано

30.06.2024

Як цитувати

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 80-86. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-80-86