ПРАКТИКА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ ТА В УКРАЇНІ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-40-48

Ключові слова:

якість освіти; вища освіта; макро і мікроменеджмент; стратегічне управління; акредитація; сертифікація; управління якістю; реструктуризація; стандартизація; глобалізація; мобільність; європейська рамка; автономія

Анотація

Проаналізовано прогресивний досвід формування національної політики освітніх послуг та забезпечення якості вищої освіти в країнах лідерів міжнародного освітнього ринку, Німеччині, США, Австрії.

Простежено шляхи запровадження політики щодо забезпечення якості та стратегічного управління у вищій освіті цих країн.

Акцентовано увагу на інтеграції теоретичних знань та практичних навичок, а також на методах моніторингу навчальних досягнень студентів.

Проведено порівняльний аналіз, який підкреслює значущість та потребу у застосуванні позитивного міжнародного досвіду в українській освітній системі.

Визначено перспективні напрямки подальших освітніх досліджень та програми підготовки фахівців у закладах вищої освіти України.

Біографії авторів

  • Тимофій ДЕСЯТОВ, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    доктор педагогічних наук, професор,
    професор кафедри освітнього менеджменту, артменеджменту і соціальної роботи

  • Олег БАРДАДИМ, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    викладач кафедри освітнього менеджменту, артменеджменту і соціальної роботи

Завантаження

Опубліковано

30.06.2025

Як цитувати

ПРАКТИКА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ ТА В УКРАЇНІ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ. (2025). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 40-48. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-40-48