ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-109-114Ключові слова:
початкова школа, вчителі початкових класів, ігрові технології, гра, ігрова діяльність, образотворча діяльність, засоби навчання, методи навчанняАнотація
У статті розкрито особливості організації образотворчої діяльності учнів початкової школи засобами ігрових технологій, специфіку застосування ігор у процесі навчання малюванню та ознайомлення дітей молодшого шкільного віку з основами мистецтвознавства; аналізується методичний аспект підготовки вчителя початкових класів до проведення ігор на уроках образотворчого мистецтва в сучасній початковій школі; розглядаються структура, дидактичні особливості ігрової діяльності учнів. Важлива увага приділяється формуванню ключових компетентностей під час проведення уроків образотворчого мистецтва в початкових класах. Наводяться приклади практичного здійснення таких ігрових завдань як «Дизайнери одягу», «Зустріч із художником», «Подорож Україною», «Знайди шедевр», «Кольорова мозаїка», «Що забув намалювати художник?» та ігор із використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Зазначено, що застосування ігрових технологій у початковій школі сприяє розвитку самостійності, пізнавальної творчої активності та засвоєнню образотворчих умінь та основ мистецтвознавчих знань.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Валентина МОВЧАН, Яна ШЕСТЕРІКОВА, Тетяна ПОДІЛЬКО
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.