ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-11-16

Ключові слова:

змішане навчання, педагогічна освіта, цифрові ресурси, цифровізація освіти, освітній процес.

Анотація

Висвітлено актуальні питання використання інформаційно-комунікаційних технологій в педагогічних закладах вищої освіти в умовах цифровізації освіти. Встановлено, що в сучасних українських реаліях відбувається досить швидкий процес утвердження форми змішаного навчання на рівні суспільного сприйняття.

Здійснено аналіз української літератури з даної проблеми, виокремлено дослідження А. Марушкевич, С. Каплюка, О. Потапчука, О. Цюняк, Р. Кундис, О. Дмитрієнка, О. Бойченка, О. Вощевської, Т. Тронь та ін., визначено багатоаспектний підхід дослідників до даної проблематики.

Проаналізовано сучасні тенденції цифровізації освітнього процесу у контексті вищої педагогічної освіти. Висвітлено значення інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній практиці закладів вищої освіти.

Розкрито необхідність постійного технічного та технологічного оновлення освітнього процесу.

Охарактеризовано важливість підвищення цифрової грамотності викладачів для проведення занять на високому рівні. Також зроблено акцент на нових дидактичних властивостях цифрових освітніх ресурів освітнього процесу ЗДО.

Розглянуто сучасні цифрові інструменти, які доцільно використовувати при організаціії освітнього процесу педагогічного ЗВО в умовах змішаного навчання.

Визначено педагогічні умови ефективного використання цифрових освітніх ресурсів в умовах змішаного навчання здобувачів вищої педагогічної освіти.

Біографія автора

  • Олександр ПОНОМАРЬОВ, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

    аспірант катедри педагогіки

Завантаження

Опубліковано

31.12.2024

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 4, 11-16. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-11-16