ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ І КОНСТРУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-126-132Ключові слова:
педагогічна технологія; інтеграція; конструктивна діяльність; мовленнєва діяльність; діти старшого дошкільного вікуАнотація
У статті представлено авторську педагогічну технологію як спосіб проєктування педагогічного процесу з формування творчої активності дітей старшого дошкільного віку з урахуванням завдань і змісту модулів, комплексу методів, прийомів і ситуацій їх реалізації в спеціально створених умовах. У структурі розробленої технології інтеграції різних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку враховано вікові особливості й характер пізнавальної діяльності старших дошкільників.
З огляду на технологію розвиток елементів логічного мислення передбачено в розкритті зв’язків і залежностей, що існують у природі та навколишньому світі загалом, на такому рівні змісту, який доступний наочно-образному й наочно-дієвому мисленню дошкільників.
Пропонована інтегративна технологія формування творчої активності дітей старшого дошкільного віку є практично значущою для суб’єктів освітньо-виховного процесу: дітей, батьків і педагогів.
Технологія формування творчої активності старших дошкільників об’єднує чотири модулі: організація системи занять з формування творчості дітей засобами інтеграції мовленнєвої та конструктивної діяльності; організація ігрової діяльності дітей; організація предметно-розвивального середовища ЗДО; організація методично-просвітницької роботи з педагогічним колективом і батьками.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Наталка КОТЕЛЯНЕЦЬ, Юлія КОТЕЛЯНЕЦЬ
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.