МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКИХ НАВИЧОК ВИВЧЕННЯ ГЕОМЕТРІЇ МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-194-204

Ключові слова:

методичні аспекти; розвиток дослідницьких навичок; геометрія; майбутні вчителі початкової школи; дослідницька діяльність; методи навчання; педагогічна освіта; просторове мислення

Анотація

У статті розглядаються методичні аспекти розвитку дослідницьких навичок у майбутніх учителів початкової школи в процесі вивчення геометрії.

Проаналізовано сучасний стан проблеми формування дослідницької компетентності педагогів та обґрунтовано необхідність цілеспрямованого розвитку дослідницьких навичок у студентів педагогічних спеціальностей.

Визначено ефективні методи, форми та засоби організації навчального процесу, що сприяють розвитку аналітичного мислення, просторової уяви та уміння розв’язувати нестандартні задачі. Обґрунтовано роль проблемно-орієнтованого навчання та самостійної роботи студентів як засобів підготовки до професійної діяльності.

Біографії авторів

  • Катерина ІВАНОВА, Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9, Покровська міська рада Донецької області

    кандидатка педагогічних наук,
    учителька математики загальноосвітньої школи

  • Оксана ЛІБА, Мукачівський державний університет

    кандидатка педагогічних наук, доцентка катедри теорії та методики початкової освіти

Завантаження

Опубліковано

30.06.2025

Як цитувати

МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКИХ НАВИЧОК ВИВЧЕННЯ ГЕОМЕТРІЇ МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. (2025). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 194-204. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-194-204