ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-121-127

Ключові слова:

ігрові технології; іноземна мова; початкова освіта; учні; інтерактивні завдання

Анотація

Стаття присвячена аналізу доцільності використання ігрових технологій у процесі вивчення іноземних мов.

Охарактеризовано ігрові технології.

Проаналізовано погляди педагогів на досліджувану проблему, описано методику роботи з ігровими технологіями на уроках іноземної мови, зокрема німецької.

 

Біографії авторів

  • Лілія ЛЕВИЦЬКА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    кандидатка педагогічних наук, старша викладачка катедри німецької філології

  • Анастасія РИШКОВА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    викладачка катедри німецької філології

  • Дар’я ЛІЗУНОВА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    студентка 2 курсу магістратури спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (німецька))

Завантаження

Опубліковано

31.12.2024

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 4, 121-127. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-121-127