ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА майбутніх учителів ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ до організації змішаного навчання англійської мови В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-103-109

Ключові слова:

професійна підготовка; змішане навчання; формальна, неформальна, інформальна освіта; навчання англійської мови; майбутні учителі початкової школи; Нова українська школа

Анотація

У статті розкрито актуальність професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації змішаного навчання англійської мови в умовах Нової української школи.

Розкрито значення і сутність професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у контексті організації змішаного навчання англійської мови.

Акцентовано увагу та розкриття змістового наповнення поняття «змішаного навчання» у контексті формальної, неформальної та інформальної освіти. Реалії Нової української школи орієнтують майбутніх учителів початкової школи на формування іншомовної компетентності учнів. Це підкреслено ключовими рекомендаціями Закону України «Про освіту», Європейського Парламенту та Ради Європи щодо формування ключових компетентностей освіти упродовж життя, де визначено «здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мова.

 

Біографії авторів

  • Марія ВОРНИК, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

    кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка катедри іноземних мов

  • Катерина БІНИЦЬКА, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

    докторка педагогічних наук, професорка, професорка катедри педагогіки

  • Людмила ГЛУШОК, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

    кандидатка  педагогічних наук, доцентка, доцентка катедри іноземних мов

Завантаження

Опубліковано

31.12.2024

Як цитувати

ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА майбутніх учителів ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ до організації змішаного навчання англійської мови В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 4, 103-109. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-103-109