МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИХ УМОВ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-83-88

Ключові слова:

фізика; методика; оцінювання якості знань; фундаменталізація; майбутні вчителі фізики; організаційно-методичні умови; модель

Анотація

У статті розкривається актуальність проблеми удосконалення методики оцінювання якості знань майбутніх учителів фізики, що є невід’ємним та важливим складником їх професійної підготовки у закладі вищої освіти.

Визначено та схарактеризовано низку організаційно-методичних умов оцінювання якості знань майбутніх учителів фізики під час навчання у ЗВО: підвищення мотивації науково-педагогічних кадрів до оптимізації процесу оцінювання якості знань майбутніх учителів фізики; розроблення системи сучасного дидактико-методичного забезпечення для проведення оцінювання якості знань майбутніх учителів фізики; створення у закладі вищої освіти педагогічних майстерень формування контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх вчителів фізики.

Презентовано модель реалізації організаційно-методичних умов оцінювання якості знань майбутніх учителів фізики у системі навчання у закладі вищої освіти, що складається з 3 блоків: методологічно-цільового, змістово-методич-ного та контрольно-оцінювального, які відображають практику імплементації в освітньому процесі.

Біографія автора

  • Роман ГРИНЬОВ, Аріельський університет

    кандидат фізико-математичних наук, інженер та науковий дослідник катедри фізики, викладач факультету природничих та інженерних наук

Завантаження

Опубліковано

30.09.2024

Як цитувати

МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИХ УМОВ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 3, 83-88. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-83-88