МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИХ УМОВ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-83-88Ключові слова:
фізика; методика; оцінювання якості знань; фундаменталізація; майбутні вчителі фізики; організаційно-методичні умови; модельАнотація
У статті розкривається актуальність проблеми удосконалення методики оцінювання якості знань майбутніх учителів фізики, що є невід’ємним та важливим складником їх професійної підготовки у закладі вищої освіти.
Визначено та схарактеризовано низку організаційно-методичних умов оцінювання якості знань майбутніх учителів фізики під час навчання у ЗВО: підвищення мотивації науково-педагогічних кадрів до оптимізації процесу оцінювання якості знань майбутніх учителів фізики; розроблення системи сучасного дидактико-методичного забезпечення для проведення оцінювання якості знань майбутніх учителів фізики; створення у закладі вищої освіти педагогічних майстерень формування контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх вчителів фізики.
Презентовано модель реалізації організаційно-методичних умов оцінювання якості знань майбутніх учителів фізики у системі навчання у закладі вищої освіти, що складається з 3 блоків: методологічно-цільового, змістово-методич-ного та контрольно-оцінювального, які відображають практику імплементації в освітньому процесі.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Роман ГРИНЬОВ
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.