СТАТИСТИЧНІ МЕТОДИ КЛАСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-69-73Ключові слова:
кластерний аналіз; дискримінантний аналіз; математика; мотивація; навчальна поведінка; профілювання студентівАнотація
Проведено кластерний аналіз мотиваційних переконань та навчальної діяльності майбутніх інженерів при вивченні дисциплін математичного циклу. Всі розрахунки та графічні побудови виконані з використанням програмного середовища статистичних розрахунків R та середовища розробки RStudio.
За підсумками кластерного аналізу отримано чотири значущо різні профілі студентів щодо мотиваційних переконань, самоефективності, стратегій саморегуляції, академічних досягнень та проблем при вивченні математичних дисциплін.
Наведена інтерпретація отриманих результатів. Розуміння типології студентів може дати орієнтири для вибудовування програм консультування та підтримки студентів, а також для планування навчального процесу та вдосконалення змісту і методів технічної освіти.
Запропоновано метод класифікації студентів в одержані групи.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Інеса ГУРАЛЬ, Михайло ОСИПЧУК, Ліана СМОЛОВИК
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.