СТАТИСТИЧНІ МЕТОДИ КЛАСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-69-73

Ключові слова:

кластерний аналіз; дискримінантний аналіз; математика; мотивація; навчальна поведінка; профілювання студентів

Анотація

Проведено кластерний аналіз мотиваційних переконань та навчальної діяльності майбутніх інженерів при вивченні дисциплін математичного циклу. Всі розрахунки та графічні побудови виконані з використанням програмного середовища статистичних розрахунків R та середовища розробки RStudio.

За підсумками кластерного аналізу отримано чотири значущо різні профілі студентів щодо мотиваційних переконань, самоефективності, стратегій саморегуляції, академічних досягнень та проблем при вивченні математичних дисциплін.

Наведена інтерпретація отриманих результатів. Розуміння типології студентів може дати орієнтири для вибудовування програм консультування та підтримки студентів, а також для планування навчального процесу та вдосконалення змісту і методів технічної освіти.

Запропоновано метод класифікації студентів в одержані групи.

Біографії авторів

  • Інеса ГУРАЛЬ, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

    кандидатка фізико-математичних наук, доцентка, доцентка катедри фізико-математичних наук

  • Михайло ОСИПЧУК, Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника

    доктор фізико-математичних наук, професор, професор катедри математичного і функціонального аналізу

  • Ліана СМОЛОВИК, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

    кандидатка технічних наук, доцентка, доцентка катедри фізико-математичних наук

Завантаження

Опубліковано

08.07.2024

Як цитувати

СТАТИСТИЧНІ МЕТОДИ КЛАСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 69-73. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-69-73