ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-44-50Ключові слова:
майбутні офіцери; професійна підготовка; змішане навчання; інформаційне середовище; особливості; дистанційне навчання; цифрові технології; цифровізаціяАнотація
Проаналізовано питання використання змішаного навчання майбутніх офіцерів в умовах інформаційного середовища та виявлено деякі специфічні особливості такого процесу.
Підкреслено, що цифровізація виступає важелем створення інформаційного середовища закладу освіти, яка стане континуумом для формування професійної компетентності майбутніх офіцерів.
Виявлено, що цифровізація в такому аспекті виступає складним, багатогранним процесом, що стосується всіх фрагментів вищої військової освіти. Тому для її успішної реалізації активно застосовують технології змішаного навчання.
Проаналізовано змістовно-сенсове наповнення категорії «змішане навчання».
Встановлено, що дефініцію змішане навчання розуміють як використання розподілених інформаційно-освітніх ресурсів у очному навчанні із застосуванням елементів асинхронної та синхронної дистанційної освіти, що дозволяє одночасно використовувати сильні сторони очної форми навчання та переваги дистанційних технологій, насамперед колективно-розподілені форми організації діяльності.
Розглянуто історіографію популяризації технологій змішаного навчання в світовому контексті розвитку цифрових засобів навчання.
Констатовано, що необхідність впровадження сучасних цифрових технологій як адекватної відповіді глобальним викликам та російсько-українській війні, пов’язані з трансформацією освітньої системи й актуальною соціально-економічною та політичною ситуацією. Система військової освіти, має ряд особливостей, викликаних специфікою військово-професійної діяльності, що диктує додаткові вимоги до дидактичних засобів навчання, які мають бути адаптовані та доступні до пізнавальних, часових, ресурсних можливостей курсантів. Змішане навчання в підготовці офіцерських кадрів в інформаційному середовищі стає важливою ланкою освітньої системи професійної підготовки військового. Одночасно з цим технологій blended-learning у підготовку майбутніх офіцерів в умовах інформаційного середовища дасть змогу: сформувати нову парадигму військової освіти; підвищити рівень цифрової компетентності як однієї зі складових професійної компетентності офіцерських кадрів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Олександр ГАЛУС, Богдан КРИЩУК, Наталія СІВАК
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.