МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ У ХОРЕОГРАФІЇ ЯК МОДУС РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-3-89-95

Ключові слова:

математична компетентність, математичне моделювання, графічні моделі, штучний інтелект, хореографія

Анотація

У роботі представлено досвід реалізації математичної компетентності, зокрема однієї з її складових – математичного моделювання, що заснована на професійній та міждисциплінарній спрямованості освітньо-професійної програми «Середня освіта (математика)» для майбутніх учителів математики.

Простежено характер зв’язку між математичним моделюванням і танцями, з метою формування в здобувачів освіти відповідної математичної компетентності. Запропоновано конкретні підходи до створення математичних моделей у хореографії. З’ясована взаємодія математики і хореографічної діяльності - явища, що втілює в собі на інтеграційній засаді елементи математики й танцювального мистецтва.

У роботі зроблена спроба математичної формалізації окремих етапів створення танцю, за допомогою основних геометричних понять, та аналітичних співвідношень між геометричними фігурами, лініями, рухами.

Біографії авторів

  • Людмила КУЗЬМИЧ, Херсонський державний університет

    кандидатка педагогічних наук, доцентка,
    доцентка кафедри алгебри, геометрії та математичного аналізу

  • Віталій МИКИЦЕЙ, Херсонський державний університет

    здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти за ОПП «Середня освіта (Математика)»

Завантаження

Опубліковано

30.09.2025

Як цитувати

МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ У ХОРЕОГРАФІЇ ЯК МОДУС РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. (2025). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 3, 89-95. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-3-89-95