МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ У ХОРЕОГРАФІЇ ЯК МОДУС РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-3-89-95Ключові слова:
математична компетентність, математичне моделювання, графічні моделі, штучний інтелект, хореографіяАнотація
У роботі представлено досвід реалізації математичної компетентності, зокрема однієї з її складових – математичного моделювання, що заснована на професійній та міждисциплінарній спрямованості освітньо-професійної програми «Середня освіта (математика)» для майбутніх учителів математики.
Простежено характер зв’язку між математичним моделюванням і танцями, з метою формування в здобувачів освіти відповідної математичної компетентності. Запропоновано конкретні підходи до створення математичних моделей у хореографії. З’ясована взаємодія математики і хореографічної діяльності - явища, що втілює в собі на інтеграційній засаді елементи математики й танцювального мистецтва.
У роботі зроблена спроба математичної формалізації окремих етапів створення танцю, за допомогою основних геометричних понять, та аналітичних співвідношень між геометричними фігурами, лініями, рухами.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Людмила КУЗЬМИЧ, Віталій МИКИЦЕЙ

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.