ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ВВНЗ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ КУРСАНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Ольга РОМАШКО Національна академія сухопутних військ імені Гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0003-3214-7675

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-65-70

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології; стратегії викладання; освітній процес; вищі військові заклади освіти; іноземна (англійська) мова; курсанти немовних спеціальностей; експеримент; самоосвітня діяльність

Анотація

Розглянуто особливості впровадження стратегій інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес вищих військових навчальних закладів під час викладання іноземної мови.

Схарактеризовано актуальних засади викладання іноземної (англійської) мови для курсантів немовних спеціальностей у контексті розуміння їх іншомовної підготовки як невід’ємної складової системи загальної підготовки військовослужбовців. Впровадження ІКТ в освітній процес формує якісно нову форму безперервної освіти, основою якої стає цілеспрямована самоосвітня діяльність.

У процесі організації дослідження було опитано 57 викладачів іноземної мови з трьох ВВНЗ.

Обґрунтовано, що необхідною умовою застосування ІКТ є врахування військової специфіки освітнього процесу.

Визначено актуальні стратегій викладання іноземної (англійської) мови для курсантів немовних спеціальностей у вищих військових навчальних закладах України у контексті розвитку інформаційно-комунікативних технологій, які охоплюють посилення мотивації, доступ до сучасних навчальних матеріалів, цілісну системи інформаційної та методичної підтримки освітнього процесу тощо.

Біографія автора

  • Ольга РОМАШКО, Національна академія сухопутних військ імені Гетьмана Петра Сагайдачного

    аспірантка Львівського національного університету імені Івана Франка;
    викладачка катедри іноземних мов

Завантаження

Опубліковано

30.06.2025

Як цитувати

ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ВВНЗ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ КУРСАНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. (2025). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 65-70. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-65-70