ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-121-127Ключові слова:
ігрові технології; іноземна мова; початкова освіта; учні; інтерактивні завданняАнотація
Стаття присвячена аналізу доцільності використання ігрових технологій у процесі вивчення іноземних мов.
Охарактеризовано ігрові технології.
Проаналізовано погляди педагогів на досліджувану проблему, описано методику роботи з ігровими технологіями на уроках іноземної мови, зокрема німецької.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Лілія ЛЕВИЦЬКА, Анастасія РИШКОВА, Дар’я ЛІЗУНОВА

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.