ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА майбутніх учителів ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ до організації змішаного навчання англійської мови В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-103-109Ключові слова:
професійна підготовка; змішане навчання; формальна, неформальна, інформальна освіта; навчання англійської мови; майбутні учителі початкової школи; Нова українська школаАнотація
У статті розкрито актуальність професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації змішаного навчання англійської мови в умовах Нової української школи.
Розкрито значення і сутність професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у контексті організації змішаного навчання англійської мови.
Акцентовано увагу та розкриття змістового наповнення поняття «змішаного навчання» у контексті формальної, неформальної та інформальної освіти. Реалії Нової української школи орієнтують майбутніх учителів початкової школи на формування іншомовної компетентності учнів. Це підкреслено ключовими рекомендаціями Закону України «Про освіту», Європейського Парламенту та Ради Європи щодо формування ключових компетентностей освіти упродовж життя, де визначено «здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мова.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Марія ВОРНИК, Катерина БІНИЦЬКА, Людмила ГЛУШОК
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.