ДО ПИТАННЯ НАВЧАННЯ ОСНОВАМ ГРАМАТИКИ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ АЗЕРБАЙДЖАНСЬКИХ СТУДЕНТІВ-МІЖНАРОДНИКІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-49-54

Ключові слова:

англійська мова; комплексне навчання; граматика; національна аудиторія; методичні прийоми; лексикон; порівняльний метод

Анотація

Анотація. Актуальність статті визначається тим, що у наш час англійська мова стала надзвичайно важливим аспектом у педагогічній діяльності.

Стаття виходить за рамки загальної проблематики, що особливо цінно у сучасному науковому дискурсі. Зокрема дослідження спрямоване на навчання глибокому розумінню внутрішніх аспектів загальної лінгвістики, зокрема граматики. Що стосується внутрішнього змісту статті, то доречно відзначити наступне: по-перше, дається короткий огляд історії питання, за яким йде обговорення теми, винесеної в заголовок; по-друге, зміст «прив'язаний» до поточного контексту викладання граматики англійської мови, що актуально для студентів-міжнародників; по-третє, підхід повністю відповідає потребам студентів. Сформульовані припущення підкріплюються прикладами і наводяться виноски з робіт як зарубіжних, так і азербайджанських фахівців у сфері педагогіки іноземних мов і лінгвістики.

Теоретичною основою статті є методичні напрацювання азербайджанських та зарубіжних авторів щодо навчання граматиці англійської мови. Результати цих напрацювань були прийняті до уваги і отримали подальший розвиток стосовно специфіки факультетів міжнародних відносин в азербайджанських університетах. У статті показано, що порівняльний контекст методичних підходів пов'язаний із міжмовними факторами, а також контекстуальними та ситуативними міркуваннями.

Основна мета статті полягає в аналізі поточного стану справ у викладанні граматики англійської мови студентам-міжнародникам та пропозиції заходів, які допомогали б краще задовольнити потреби цих студентів.

Методологічною основою дослідження є роботи переважно азербайджанських та окремих зарубіжних вчених, які займалися студійованою темою. У статті використовуються методи візуального, емпіричного та порівняльного аналізу, а також зіставлення та систематизації емпіричних та теоретичних даних.

Висновки. Виходячи з вищевикладеного логічно дійти висновку, що навчання граматиці сучасної англійської мови має проводитись систематично та поетапно таким чином, щоб студенти-міжнародники могли ретельно вивчити одну граматичну концепцію, яка природно призведе до потреби опанування змісту інших розділів граматики, а потім – до лексикології та синтаксису.

 

Біографія автора

  • Хураман САФАРОВА, Азербайджанський університет мов

    кандидатка філологічних наук, доцентка

Завантаження

Опубліковано

31.12.2024

Як цитувати

ДО ПИТАННЯ НАВЧАННЯ ОСНОВАМ ГРАМАТИКИ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ АЗЕРБАЙДЖАНСЬКИХ СТУДЕНТІВ-МІЖНАРОДНИКІВ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 4, 49-54. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-49-54