ПАРТНЕРСТВО ТА СПІВПРАЦЯ В СИСТЕМІ «ШКОЛА-ВЛАДА-ГРОМАДА» З МЕТОЮ СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-133-138Ключові слова:
партнерство; співпраця; школа; влада; громада; інноваційне інформаційно-освітнє середовище; початкова школа; громадсько-активні школиАнотація
У статті розглянуто питання партнерства та співпраці між школою, владою та громадою з метою створення інноваційного інформаційно-освітнього середовища в початковій школі.
Акцент зроблено на важливості об'єднання зусиль різних соціальних інституцій для забезпечення інформаційно-освітнього середовища. Встановлено, що партнерство школи з владою і громадою сприяє модернізації освітнього процесу, впровадженню новітніх цифрових технологій та розробці освітніх програм, що відповідають викликам XXI століття.
У дослідженні також розглянуто основні напрями співпраці в між школою, владою та громадою: культурно-просвітницький, інформаційний, профорієнтаційний, фізкультурно-оздоровчий, екологічний, соціально-громадянський, інноваційно-цифровий.
Висвітлено ключові умови ефективного партнерства задля створення інноваційного інформаційно-освітнього середовища в початковій школі: прозорість, рівноправність, системний підхід, інтеграція ресурсів і постійний діалог та інші.
Визначено, що модель громадсько-активних шкіл є одним з оптимальних підходів до ефективної співпраці з громадою та владою.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Тетяна ЗОРОЧКІНА, Наталія БАЙДЮК, Інна ЛИТВИН, Дарина ЗДІР
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.