ВИВЧЕННЯ ТА ВІДТВОРЕННЯ МОВНО-ПІСЕННИХ ДІАЛЕКТІВ УКРАЇНИ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ В МЕЖАХ КАНАДСЬКО-УКРАЇНСЬКОГО ПРОЕКТУ «ЗБЕРЕЖИ МОВУ І КУЛЬТУРУ СВОЄЇ БАБУСІ»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-69-77

Ключові слова:

мовно-пісенні діалекти; проект; фольклор; говірка; народна пісня; україноспів; здобувачі освіти

Анотація

У статті розглядається актуальна проблема збереження мовно-пісенних діалектів через призму дослідження сучасного стану традиційної культури та її відтворення здобувачами освіти.

Проаналізовано творчу діяльність шести фольклорних колективів, які стали опорними в канадсько-українському проекті «Збережи мову і культуру своєї бабусі», закцентовано увагу на важливості перенесення живої української говірки в розмовне та освітнє середовище сучасної України.

Біографія автора

  • Руслана ЛОЦМАН, Український державний університет імені Михайла Драгоманова

    заслужена артистка України,
    кандидатка педагогічних наук, доцентка катедри вокального виконавства

Завантаження

Опубліковано

30.09.2024

Як цитувати

ВИВЧЕННЯ ТА ВІДТВОРЕННЯ МОВНО-ПІСЕННИХ ДІАЛЕКТІВ УКРАЇНИ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ В МЕЖАХ КАНАДСЬКО-УКРАЇНСЬКОГО ПРОЕКТУ «ЗБЕРЕЖИ МОВУ І КУЛЬТУРУ СВОЄЇ БАБУСІ». (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 3, 69-77. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-69-77