ВІЙНА В УКРАЇНІ ТА ВИХОВАННЯ СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-27-32

Ключові слова:

діти; освіта; війна; прикордонна територія

Анотація

Військові дії на території України змусили багато країн Європейського Союзу усвідомити необхідність запровадження спеціальних захисних процедур у цивільних системах, таких як і військ. Це стосується також навчання дітей та молоді, які можуть відчувати загрозу перед обличчям війни в Україні. Все частіше ми чуємо про різного роду процедури евакуації, карти укриттів та посилення заходів з охорони державного кордону. Війна – це жахлива жорстокість, що приносить багато руйнувань, які впливають на інтелектуальний розвиток дітей та молоді.

Метою статті є обґрунтування доцільності впровадження різних видів воєнізованої підготовки, зокрема для періодів кризи, які підвищують загальну обізнаність суспільства, включно з дітьми. Створення класів військових профілів у середніх школах або підтримка місцевих асоціацій, які займаються питаннями безпеки, має бути в інтересах кожної країни. З раннього дитинства ми маємо розвивати патріотичні риси серед молоді та підвищувати їхню обізнаність щодо загроз, які можуть виникнути внаслідок нещасних випадків, таких як: збройний конфлікт, теракт чи навіть проста перша медична допомога.

Біографії авторів

  • Рафал ПАРЧЕВСЬКИЙ, Військовий технічний університет у Варшаві

    доктор філософії з інженерії, викладач Військового коледжу

  • Станіслав СЛУСАКОВИЧ, Військовий технічний університет у Варшаві

    магістр

Завантаження

Опубліковано

30.09.2024

Як цитувати

ВІЙНА В УКРАЇНІ ТА ВИХОВАННЯ СУСПІЛЬСТВА. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 3, 27-32. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-27-32