ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МОЛОДІЖНОГО ТУРИЗМУ: ПОНЯТТЯ ТА ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-118-125

Ключові слова:

педагогічний процес; педагогічні умови; фахівці туристичної галузі; молодіжний туризм; підготовка фахівців молодіжного туризму

Анотація

Анотація. У статті проаналізовано поняття та терміни, що є складовими організаційно-педагогічних умов. Розглянуто впровадження організаційно-педагогічних умов контексті підготовки фахівців туристичної галузі до організації молодіжного туризму. Структурні терміни розглядались через призму філософського та педагогічного й психологічного поглядів.

Визначено, що «умова» є оптимальним середовищем, обставин, оточення, ситуації реальної дійсності, які взаємопов’язані між собою логічними зв’язками, впливами і від яких залежить плинність процесу і наявність результату. Поняття «організація» визначається, як внутрішня упорядкованість, узгодженість взаємодій частин цілого; сукупністю процесів чи дій, що приводять до утворення і вдосконалення взаємозв’язків між частинами цілого; об’єднанням людей, які спільно реалізують певну програму або мету.

Доведено, що «педагогічні умови» – це складне і багатовимірне поняття, яке виступає закономірним навчально-виховним процесом. Це обставини, від яких залежить цілісність педагогічного процесу і на основі яких відбувається професійна підготовка фахівців. Це організаційний процес досягнення запланованого результату.

Проаналізовавши тлумачення дефініцій і понять робимо висновок, що організаційно-педагогічні умови стосуються організаційної функції управління педагогічним процесом. Систематизований процес активізує педагогічну складову умов, яка сприяє взаємодії суб’єктів педагогічного процесу, створюючи особистісно-значущі можливості для кожного студента, розвитку особистісних якостей майбутнього фахівця.

Констатовано, що в межах нашого дослідження, організаційно-педагогічні умови узгоджують створену нами структуру професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної галузі до організації молодіжного туризму,  акцентуючи увагу на важливих обставинах і певних правилах, необхідних для досягнення результатів у професійній діяльності.

Ключові слова: педагогічний процес; педагогічні умови; фахівці туристичної галузі; молодіжний туризм; підготовка фахівців молодіжного туризму.

Summary. The article analyzes concepts and terms that are components of organizational and pedagogical conditions. The introduction of organizational and pedagogical conditions in the context of the training of specialists in the tourism industry for the organization of youth tourism is considered. Structural terms were considered through the prism of philosophical, pedagogical and psychological views.

It was determined that "condition" is an optimal environment, circumstances, surroundings, situations of real reality, which are interconnected by logical connections, influences and on which the flow of the process and the availability of the result depend. The concept of "organization" is defined as internal orderliness, coherence of interactions of parts of the whole; a set of processes or actions that lead to the formation and improvement of relationships between parts of the whole; association of people who jointly implement a certain program or goal.

It has been proven that "pedagogical conditions" is a complex and multidimensional concept that acts as a regular educational process. These are the circumstances on which the integrity of the pedagogical process depends and on the basis of which the professional training of specialists takes place. This is an organizational process of achieving a planned result.

The interpretations of definitions and concepts were analyzed and we conclude that the organizational and pedagogical conditions relate to the organizational function of managing the pedagogical process. The systematized process activates the pedagogical component of the conditions, which promotes the interaction of the subjects of the pedagogical process, creating personally significant opportunities for each student, the development of personal qualities of the future specialist.It was established that within the scope of our research, the organizational and pedagogical conditions agree with the structure of professional training of future specialists in the tourism industry for the organization of youth tourism created by us, focusing on important circumstances and certain rules necessary to achieve results in professional activity.

Keywords: pedagogical process; pedagogical conditions; experts in the tourism industry; youth tourism; training of specialists in youth tourism.

Біографія автора

  • Ярина ГЕРАЩЕНКО, Запорізький національний університет

    старша викладачка катедри туризму, рекреації та готельно-ресторанної справи

Завантаження

Опубліковано

30.09.2024

Як цитувати

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МОЛОДІЖНОГО ТУРИЗМУ: ПОНЯТТЯ ТА ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 3, 118-125. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-118-125