МЕТОД КЕЙСІВ ТА ПРОЕКТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ

Автор(и)

  • Михайло ПОДОЛЯК Львівський національний університет Ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-61-69

Ключові слова:

метод кейсів; метод проектів; навчання іноземної мови; мотивація студентів; ефективність навчання.

Анотація

Висвітлено сучасні розвідки у сфері використання методу кейсів та методу проектів у ЗВО та здійснено аналіз наукової літератури на тематику. Проаналізовано визначення поняття методу кейсів та методу проектів у процесі навчання іноземної мови за професійним спрямуванням. Досліджено основні складові елементи методу кейсів та проектів, зокрема: роль студентів та викладачів, використання сучасних ІКТ у процесі використання цих методів. Визначено поняття кейсів та проектів як результатів використання цих методів. Висвітлено основні переваги та недоліки при використанні методу кейсів та методу проекті у навчанні іноземної мови. Окреслено основні проблеми, які можуть виникати при впровадженні цих методів та шляхи їх вирішення. Проведено опитування студентів стосовно навчання за методом кейсів та проектів та визначено їх переваги. Запропоновано рішення та пропозиції стосовно кращого та ефективнішого впровадження методу кейсів та проектів. Розглянуто актуальність використання цих методів при навчанні іноземних мов у ЗВО України.

Біографія автора

  • Михайло ПОДОЛЯК, Львівський національний університет Ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького

    кандидат педагогічних наук, доцент катедри української та іноземних мов імені Я. Яреми

Завантаження

Опубліковано

30.09.2024

Як цитувати

МЕТОД КЕЙСІВ ТА ПРОЕКТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 3, 61-69. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-61-69