НАУКОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМОК ІННОВАЦІЙ В ОСВІТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-31-38

Ключові слова:

вища освіта; наукові комунікації, якість освіти; науково-дослідна діяльність, інновації, стратегія, реформи вищої освіти

Анотація

У статті розглянуто напрямки розвитку нових наукових знань та інновацій в освіті, проаналізовано застосування сучасних технологій навчання, та засобів наукових комунікацій у вітчизняному науковому просторі.

Розкрито сутність наукових комунікацій у сучасних освітніх технологіях, висвітлюються особливості функціонування та розвитку комунікацій їх місце у формуванні дослідницької компетентності майбутніх фахівців.

Окреслено форми та призначення наукових комунікацій як важливого чинника у формуванні дослідницької компетентності студентів.

Наголошено на важливості застосування та розвитку стратегії науково-дослідної діяльності, реалізація якої спрямована на прискорення розвитку окремих напрямків університетської науки, технологій, інноваційної діяльності закладів вищої освіти, що забезпечує стійке зростання економіки на основі підготовки висококваліфікованих кадрів,

Проаналізовано взаємозв'язок наукових комунікацій та інновацій в освіті, акцентовано увагу на технологічних, педагогічних, організаційних інноваціях, які сприяють швидкому розповсюдженню інноваційних ідей та їх впровадженню в освітній процес.

Біографії авторів

  • Вікторія БІЛИК, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    докторка економічних наук, професорка, 
    завідувача катедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи

  • Віра ШПИЛЬОВА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    докторка економічних наук, професорка,
    професорка катедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи

  • Валентина МОВЧАН, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка катедри початкової освіти

Завантаження

Опубліковано

08.07.2024

Як цитувати

НАУКОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМОК ІННОВАЦІЙ В ОСВІТІ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 31-38. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-31-38