НАУКОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМОК ІННОВАЦІЙ В ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-31-38Ключові слова:
вища освіта; наукові комунікації, якість освіти; науково-дослідна діяльність, інновації, стратегія, реформи вищої освітиАнотація
У статті розглянуто напрямки розвитку нових наукових знань та інновацій в освіті, проаналізовано застосування сучасних технологій навчання, та засобів наукових комунікацій у вітчизняному науковому просторі.
Розкрито сутність наукових комунікацій у сучасних освітніх технологіях, висвітлюються особливості функціонування та розвитку комунікацій їх місце у формуванні дослідницької компетентності майбутніх фахівців.
Окреслено форми та призначення наукових комунікацій як важливого чинника у формуванні дослідницької компетентності студентів.
Наголошено на важливості застосування та розвитку стратегії науково-дослідної діяльності, реалізація якої спрямована на прискорення розвитку окремих напрямків університетської науки, технологій, інноваційної діяльності закладів вищої освіти, що забезпечує стійке зростання економіки на основі підготовки висококваліфікованих кадрів,
Проаналізовано взаємозв'язок наукових комунікацій та інновацій в освіті, акцентовано увагу на технологічних, педагогічних, організаційних інноваціях, які сприяють швидкому розповсюдженню інноваційних ідей та їх впровадженню в освітній процес.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Вікторія БІЛИК, Віра ШПИЛЬОВА, Валентина МОВЧАН
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.