ПРО СТИМУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЄДНОСТІ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-106-111Ключові слова:
інклюзивна освіта; соціальна єдність; виховання; педагог; батьки; ученьАнотація
Анотація. Йдеться про інклюзивну освіту, яка базується на міжнародних принципах та стандартах і є пріоритетом освітньої політики багатьох країн світу. Запропоновано розуміння потенціалу цих принципів щодо гуманізації освіти і захисту прав людини, зокрема, права кожної дитини на отримання якісної освіти.
Наголошено на тому, що впровадження інклюзивної освіти засновується на низці міжнародних конвенцій та національних законодавчих актів. Ці документи сприяють інтеграції дітей з особливими освітніми потребами до загальноосвітніх закладів, таких як школи та дитячі садки. Такий підхід є ключовим, пріоритетним у багатьох країнах.
Про важливість інклюзивної освіти та підтримки її впровадження свідчать заходи з підвищення обізнаності зацікавлених сторін, до яких відносяться навчання та ресурси для вчителів, батьків та інших фахівців, що працюють з дітьми з особливими потребами.
З метою розвитку культури інклюзії у навчальних закладах проводяться зустрічі з вчителями, адміністрацією, учнями та батьками. Такі зустрічі зосереджуються на важливості інклюзивної освіти, медичних та соціальних підходах до людей з обмеженими можливостями, а також ролі шкільного персоналу та батьків у забезпеченні інклюзивної освіти. Під час цих зустрічей учасники обговорюють, як краще підтримати учнів з особливими освітніми потребами у масових навчальних закладах, де вони можуть навчатися та розвиватися разом зі своїми однолітками.
Акцуентовано увагу на важливості врахування індивідуальних потреб кожної дитини при плануванні навчання та виховання.
Основна мета запропонованої статті полягає у визначення загальних характеристик та динаміки сприяння соціальній згуртованості в інклюзивній освіті, а також наголошенні на важливості інклюзивної освіти у сучасному суспільстві.
Ця мета передбачає розробку освітніх програм з урахуванням індивідуальних особливостей та потреб учнів, програм, що містять освітнє обґрунтування цього процесу і спрямовуються на усунення нерівності освітніх можливостей; розкриття виховного потенціалу учнів; навчання дітей у справедливих та рівних умовах.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Кіфаят Гурбан МАНСІМОВА
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.