ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КРАЇН ЄВРОПИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-18-23

Ключові слова:

заклади вищої освіти; підготовка педагогів; підготовка вчителів початкової школи; моделі підготовки вчителів; країни Європи; освіта; організаційна структура

Анотація

Розглянуто підготовку вчителів початкової школи у країнах Європи. Схарактеризовано моделі підготовки вчителів початкової школи у європейських країнах.

Розкрито особливості підготовки вчителів початкової школи у таких країнах Європи, як Великобританія, Німеччина, Данія, Нідерланди.

Обґрунтовано організаційну структуру системи підготовки вчителя. Вивчення розвитку освіти у країнах Європи спрямовано на такі концепти розбудови сучасної освіти як гуманізація та демократизація, національні і глобальні тенденції освітніх змін.

Здійснено аналіз зарубіжної наукової літератури, що свідчить про спільні ознаки в деяких європейських країнах з підготовки вчителів початкової школи.

Біографія автора

  • Тетяна ЗОРОЧКІНА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка кафедри початкової освіти

Завантаження

Опубліковано

29.06.2024

Як цитувати

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КРАЇН ЄВРОПИ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 18-23. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-18-23