ІНТЕГРАЦІЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФАРМАЦЕВТИЧНУ ОСВІТУ: ПЕРСПЕКТИВИ ТА ВИКЛИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-112-115Ключові слова:
інноваційні технології; майбутні фармацевти; сучасні концепції фармацевтичної освіти; інноваційні процесиАнотація
Розглянуто актуальні аспекти впровадження інноваційних технологій у процес навчання майбутніх фармацевтів, зокрема, переваги та виклики, пов’язані з використанням віртуальної та доповненої реальності, штучного інтелекту та інших сучасних інструментів.
Зазначено, що в сучасній фармацевтичній освіті відбувається реалізація ключової вимоги – формування в учасників освітнього процесу індивідуального стилю професійної діяльності, спрямованого на високу конкурентоспроможність майбутніх фармацевтів.
Схарактеризовано особливості традиційної та інноваційної систем навчання; висвітлено особливості, зміст, переваги й межі застосування інноваційних освітніх технологій в оптиці сучасних концепцій фармацевтичної освіти.
Доведено, що результатом інноваційних процесів в закладах освіти є використання теоретичних і практичних нововведень, а також таких, що утворюються на межі теорії і практики.
Зауважено, що джерелом інновації є цілеспрямований пошук ідей для вирішення проблем, а їх реалізація відбувається через апробацію у формі пілотного впровадження.
Акцентовано увагу на необхідності адаптації освітніх програм до вимог сучасного ринку праці та забезпечення випускників компетентністю в користуванні інноваційними технологіями у сфері фармації.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Тамара ГНАТЕНКО, Наталія ЛИСЕНКО
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.