ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ЯК ЧАСТИНА НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-100-106Ключові слова:
причини помилок; види помилок; завдання на виправлення помилок; вправи; навчання англійській мовіАнотація
Анотація. У статті йдеться про причини помилок, їх різновиди, а також про те, коли і хто має виправляти помилки. Авторка дотримується думок Д. Тедік, Дж. Ейдж, П. Ура та Дж. Скрівенера про помилки та їх виправлення. У статті зазначено, що причинами помилок є міжмовні, внутрішньомовні особливості, контекст та ситуація, лексичні, фонологічні, синтаксичні, описові та прагматичні типи мовних одиниць та помилки можуть бути виправлені викладачами, самими учнями або однокласниками. Наприкінці статті надано інформацію про різні способи усної та письмової корекції. Якщо врахувати, що навчання без помилок немає, а помилки відіграють величезну роль у розвитку процесу навчання, то стаття має актуальне значення.
Мета дослідження – показати причини помилок під час навчання іноземним (зокрема англійської) мов і як їх виправляти за допомогою вправ.
Методи. При вивченні цієї проблеми використовувалися комунікативне навчання, метод послідовностей, теоретичний аналіз та методи узагальнення.
Оригінальність. При вивченні англійської мови неминучі помилки. Учні роблять помилки, а вчителі – виправляють їх. Неважливо, наскільки зрозуміло пояснює викладач, які методи він використовує, учні все одно припускаються численних помилок, адже це природний процес. Насправді помилки вказують на те, що навчання має місце. Головне не самі помилки, а їх причини, коли, як і кому їх виправляти.
Результати. У статті використано точки зору багатьох учених і методистів та встановлено, що помилка є частиною навчального процесу. А спірним є питання: хто, коли і як має виправляти помилки, зважаючи на те, що спочатку необхідно визначити причини помилок.
Висновки. З викладеного вище можна дійти висновку, що немає однозначних рекомендацій для всіх студентів, розрахованих на будь-які умови. Від учителя залежить, коли та як виправляти помилки. Своєчасний зворотний зв'язок може призвести до зменшення кількості помилок, підвищення мотивації та кращих результатів. Ми не маємо забувати, що «Ми навчаємось на своїх помилках».
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Нарміна РАДЖАБОВА
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.