ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГЕОМЕТРІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-94-99Ключові слова:
геометричні фігури; навчання математики; підготовка вчителів початкових класівАнотація
У статті розглянуто проблему організації навчання геометричних фігур майбутніх учителів початкових класів. Вивчення цієї теми є ключовим аспектом професійної компетентності майбутніх педагогів.
Мета дослідження – проаналізувати методики навчання геометрії, що застосовуються в підготовці майбутніх учителів початкової школи, і запропонувати рекомендації щодо їхнього поліпшення.
Розглянуто теоретичні та практичні аспекти навчання включно з розробкою навчальних матеріалів.
Проаналізовано сучасні підходи до навчання геометрії, що враховують педагогічні технології та інновації в освіті
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Катерина ІВАНОВА, Оксана ЛІБА
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.