ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГЕОМЕТРІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-94-99

Ключові слова:

геометричні фігури; навчання математики; підготовка вчителів початкових класів

Анотація

У статті розглянуто проблему організації навчання геометричних фігур майбутніх учителів початкових класів. Вивчення цієї теми є ключовим аспектом професійної компетентності майбутніх педагогів.

Мета дослідження – проаналізувати методики навчання геометрії, що застосовуються в підготовці майбутніх учителів початкової школи, і запропонувати рекомендації щодо їхнього поліпшення.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти навчання включно з розробкою навчальних матеріалів.

Проаналізовано сучасні підходи до навчання геометрії, що враховують педагогічні технології та інновації в освіті

Біографії авторів

  • Катерина ІВАНОВА, Покровська міська рада Донецької області

    кандидатка педагогічних наук, учителька математики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

  • Оксана ЛІБА, Мукачівський державний університет

    кандидатка педагогічних наук, доцентка катедри теорії та методики початкової освіти

Завантаження

Опубліковано

29.06.2024

Як цитувати

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГЕОМЕТРІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 94-99. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-94-99