ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ У ПРОЦЕСІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-55-61

Ключові слова:

педагогічні умови; міжкультурна компетентність; іншомовна підготовка

Анотація

Стаття присвячена дослідженню педагогічних умов формування міжкультурної компетентності у військових фахівців під час навчання іноземній мові у вищих військових навчальних закладах. Проаналізовано сучасні вимоги до майбутніх військових фахівців, включаючи необхідність володіння міжкультурною компетентністю в умовах міжнародного співробітництва та міжкультурного взаєморозуміння. Розглядаються методичні підходи до формування міжкультурної компетентності у майбутніх військових фахівців, в тому числі використання інтерактивних методів навчання, культурологічні аспекти вивчення мови, а також впровадження сучасних засобів інформаційно-комунікаційних технологій.

Summary. The article is devoted to the study of pedagogical conditions for the formation of intercultural competence in military specialists in the process of foreign language training in higher military educational institutions. The authors analyses the modern requirements for future military specialists, including the need for intercultural competence in the context of international cooperation and intercultural understanding. The article discusses methodological approaches to the formation of intercultural competence in future military professionals, including the use of interactive teaching methods, cultural aspects of language learning, as well as the introduction of modern information and communication technologies.

Біографія автора

  • Тетяна ШМІДТ, Воєнна академія імені Євгенія Березняка

    викладачка катедри іноземних мов

Завантаження

Опубліковано

08.07.2024

Як цитувати

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ У ПРОЦЕСІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 55-61. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-55-61