МУЗИЧНА ТЕРАПІЯ У ЗМІСТІ СУЧАСНОЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ АВСТРІЇ

Автор(и)

  • Руфіна ДОБРОВОЛЬСЬКА Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-1414-8861

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-213-221

Ключові слова:

університетська освіта; музична терапія; навчальні стандарти; професійна освіта; музичний терапевт

Анотація

У сучасному світі музична терапія стає все популярнішою, особливо у сфері освіти. Європейські країни дедалі більше уважно ставляться до цього питання і включають музичну терапію в зміст своєї університетської освіти. У статті розглянуто проблему того, як музична терапія може бути ефективно включена в програми навчання, які методи навчання будуть найбільш ефективними, і як забезпечити якість навчання та практики музичної терапії. Музична терапія може бути важливим компонентом сучасної університетської освіти, що сприятиме покращенню здоров'я та благополуччю студентів та сприятиме розвитку нових методів лікування та профілактики в медичній галузі.

У статті досліджується застосування музичної терапії у сучасній університетській освіті країн Європи. Автор аналізує різні підходи до використання музичної терапії, зокрема, як засіб для зняття стресу, підвищення продуктивності та покращення емоційного стану студентів. Вважаємо, що впровадження музичної терапії в зміст сучасної університетської освіти країн Європи є тим самим  ефективним механізмом вирішення зазначених питань, тому що саме музикотерапія є тим самим засобом впливу на людину, що спрямований на збереження та відновлення її психологічного здоров’я. Музична терапія спонукає фахівців та здобувачів освіти в університетському просторі  регулювати свої фізичні, емоційно-психологічні стани, знімати напругу і втому, протистояти стресовим ситуаціям, допомогати іншим членам сучасного суспільства ефективно використовувати можливості музичної терапії. Можна зазначити, що при впровадженні музичної терапії в зміст сучасної університетської освіти потрібно додержуватися таких системних принципів: цілісність, структурність, взаємозалежність середовища і системи. 

У статті наводяться приклади успішного впровадження музичної терапії в освітній процес, а також описуються переваги такого підходу до навчання. Дослідження свідчать про те, що музична терапія може бути ефективним інструментом для покращення якості університетської освіти та забезпечення здорового емоційного стану студентів.

Біографія автора

  • Руфіна ДОБРОВОЛЬСЬКА , Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

    докторка філософії (PhD), старша викладачка кафедри вокально-хорової підготовки, теорії та методики музичної освіти імені Віталія Газінського

Завантаження

Опубліковано

31.03.2024

Як цитувати

МУЗИЧНА ТЕРАПІЯ У ЗМІСТІ СУЧАСНОЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ АВСТРІЇ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 1, 213-221. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-213-221