НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ РОЗВАГИ: ІНТЕГРАЦІЯ EDUTAINMENT ТА ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙУ ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ХІМІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-183-190Ключові слова:
едьютейнмент; хімічне навчання; мотивація; інформаційні технології; ігрові технології; освітні розвагиАнотація
Сучасна система освіти наполягає на використанні привабливих, інформативних та динамічних методів викладання, здатних залучити учнів емоційно до навчальної діяльності та стимулювати їх активну участь у навчальному процесі. Такою освітньою технологією є едьютейнмент. Використання edutainment у сучасній освіті набуло важливого значення, оскільки вона надає ефективні засоби для подолання викликів, з якими стикається сучасна система освіти.
Статтю присвячено дослідженню сучасного підходу до освітніх розваг, які можна умовно розділити на три типи. Аналіз та класифікація різноманітних типів (і форм) освітніх розваг та їх вплив на навчальний процес стало підґрунтям дослідження ефективності інтеграції edutainment та ігрових технологій в процес навчання хімії.
Фокусування на перетині освітніх та розважальних елементів уможливило студіювання цього підходу у стимулюванні навчального інтересу та полегшенні засвоєння матеріалу.
Виділено основні складові та інструменти едьютейнменту.
Представлено результати опитування вчителів хімії Черкаських загальноосвітніх шкіл на предмет їх обізнаності застосування ігрових методів у навчанні та стану впровадження едьютейнменту у навчальний процес.
Сформульовано рекомендації для вчителів щодо успішної інтеграції ігрових технологій у навчання на уроках хімії з урахуванням сучасних освітніх вимог.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Юлія ШАФОРОСТ, Олена ЛУТ, Ірина ШМИГОЛЬ
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.