ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПРОЄКТУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-150-156Ключові слова:
професійний стандарт вчителя; методична робота; проєктувальна компетентність вчителяАнотація
Статтю присвячено визначенню поняття «проєктувальна компетентність вчителя, аспекти її формування та розвитку».
Проаналізовано структуру методичної роботи закладу загальної середньої освіти. Схарактеризовано зміст проєктувальної компетентності як складової професійного стандарту вчителя, зокрема класифікацію компонентів за напрямками: теоретичні аспекти (мотиваційно-цільовий, конструктивний, когнітивний), методичні аспекти (рефлексивно-особистісний, контрольно-регулювальний, оцінювально-резуль-тативний), прикладні (організаційний, комунікативний, операційний).
Проведено опитування серед вчителів закладів загальної середньої освіти Вінницької міської територіальної громади і за його результатами акцентовано увагу на актуальності розвитку проєктувальної компетентності вчителя.
Розкрито теоретичні аспекти управління розвитком проєктувальної компетентності учителів у системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти і представлено модель формування проєктувальної компетентності вчителя.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Наталія ЛОГІНОВА
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.