АДАПТАЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО НАВЧАЛЬНО-ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ МОБІЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-3-148-153Ключові слова:
адаптація, здобувачі вищої освіти, навчально-фізкультурна діяльність, функціональна система, критерії, показники, рівніАнотація
У статті висвітлено змістовна сутність поняття «особистісна мобільність», її складові, критерії, показники й рівні сформованості в студентів закладів вищої освіти. Проаналізовано основні підходи до формування особистісної мобільності. Визначено ключові чинники, які сприяють формуванню особистісної мобільності та адаптації здобувачів закладів вищої освіти до навчально-фізкультурної діяльності. Виокремлено найбільш дієві методи, структуру та умови адаптації студентів закладів вищої освіти до навчально-фізкультурної діяльності. Вивчено специфіку інтеграції підходів та методів формування особистісної мобільності студентів. Порівняно ефективність традиційних і новітніх методологічних підходів у формуванні особистісної мобільності студентів. Розроблено рекомендації щодо формування особистісної мобільності студентів. Узагальнено практичний досвід застосування методологічних знань формуванню особистісної мобільності та адаптації здобувачів закладів вищої освіти в навчально-фізкультурній діяльності. Запропоновано рівні сформованості особистісної мобільності як функціональної системи, яка визначає адаптаційні можливості студентів до навчально-фізкультурної діяльності.
Рекомендовано подальші дослідження для вдосконалення інноваційних технологій та підходів до формування особистісної мобільності здобувачів закладів вищої освіти.
Підсумовано, що впровадження нових підходів та умов сприяє формуванню особистісної мобільності студентів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Андрій АРТЮШЕНКО

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.