БАР’ЄРИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-133-139

Ключові слова:

інновація; інноваційна діяльність; бар’єри здійснення інноваційної діяльності; вчитель закладів загальної середньої освіти

Анотація

У статті досліджено поняття «бар’єри інноваційної діяльності вчителя закладів загальної середньої освіти» та альтернативи цієї дефініції серед вітчизняних науковців.

Розглянуто їхній поділ на зовнішні та внутрішні й деталізовано специфіку кожної тематичної групи.

Подано стратегічні напрямки усунення перешкод реалізації нового в педагогічній діяльності.

Запропоновано низку системних заходів, які сприяють подоланню бар’єрів інноваційної діяльності на прикладі ліцею «Educator» міста Києва.

Біографія автора

  • Оксана ОЛІЙНИК, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

    аспірантка третього року навчання Докторської школи

Завантаження

Опубліковано

10.04.2024

Як цитувати

БАР’ЄРИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 1, 133-139. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-133-139