БАР’ЄРИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-133-139Ключові слова:
інновація; інноваційна діяльність; бар’єри здійснення інноваційної діяльності; вчитель закладів загальної середньої освітиАнотація
У статті досліджено поняття «бар’єри інноваційної діяльності вчителя закладів загальної середньої освіти» та альтернативи цієї дефініції серед вітчизняних науковців.
Розглянуто їхній поділ на зовнішні та внутрішні й деталізовано специфіку кожної тематичної групи.
Подано стратегічні напрямки усунення перешкод реалізації нового в педагогічній діяльності.
Запропоновано низку системних заходів, які сприяють подоланню бар’єрів інноваційної діяльності на прикладі ліцею «Educator» міста Києва.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Оксана ОЛІЙНИК

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.