ХУДОЖНЬО-ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ САМОВИРАЖЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ ТА СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-222-228Ключові слова:
художньо-творча діяльність; особистісно орієнтований підхід; загальна середня мистецька освіта; спеціалізована мистецька освіта; художньо-творче асоціативне мислення; творче самовираженняАнотація
У статті досліджено художньо-творчу діяльність, яка формує здатність особистості до емоційного, інтелектуального та естетичного сприймання навколишньої дійсності, набуття досвіду та пізнання себе через взаємодію з різними видами мистецтва.
Розкрито сутність особистісно орієнтованого підходу до організації художньо-творчої діяльності учнів в закладах загальної середньої та спеціалізованої мистецької освіти, який сприяє активізації творчого потенціалу учнів для цілісного, відкритого пізнання дійсності.
Зазначено, що особистісно орієнтований підхід до організації художньо-творчого самовираження учнівської молоді спрямований на забезпечення саморозвитку, формування художньо-творчого асоціативного мислення. пізнання себе та самовизначення через взаємодію з різними видами мистецтва, набуття досвіду емоційного переживання, навичок художньо-естетичної діяльності.
Запропоновані методики формують мотивацію до навчання, сприяють успішній самореалізації особистості, відкривають шлях удосконаленню практики, внесенню інноваційних перетворень у методику викладання музичного мистецтва.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Лариса КОЖЕВНІКОВА, Ірина МАЛАШЕВСЬКА, Алла ЗАХАРЧЕНКО

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.