ОСОБИСТІСНА МОБІЛЬНІСТЬ ЯК ДОВІЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ І ДІЯЛЬНІСТЮ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-152-157Ключові слова:
особистісна мобільність; довільне управління; діяльність; свідомістьАнотація
Метою дослідження є визначення поняття «особистісна мобільність» у світлі уявлень про довільне управління поведінкою і діяльністю людини. Поняття «координація», «спритність», «довільне управління», «особистісна мобільність» дуже близькі за своєю змістовною сутністю, але поняття «особистісна мобільність» є більш широким і точніше відображає здатність людини до свідомої, навмисної рухової діяльності.
Проаналізовано складові та функціональна структура «особистісної мобільності», у світлі уявлень про довільне управління поведінкою і діяльністю людини. Саме це поняття ми вважаємо найбільш доцільним, яке є більш зрозумілим і прийнятним для опису характеру і суті управління руховою діяльністю. Свідомість і навмисність вважаються основними ознаками довільної діяльності, тобто такою, яка виконується і регулюється за власним рішенням самої людини.
Встановлено що особистісна мобільність відображає готовність до активних дій у будь-який ситуації та є найбільш значущою для багатьох видів професійної діяльності й суспільно активної поведінки.
Виокремлено основні складові особистісної мобільності.
Вивчено специфіку інтеграції підходів та методів формування особистісної мобільності учнів.
Порівняно ефективність традиційних і новітніх методологічних підходів у формуванні особистісної мобільності учнів різного віку у процесі навчально-фізкультурної діяльності.
Розроблено рекомендації щодо формування особистісної мобільності учнів. Узагальнено практичний досвід застосування методологічних знань формування особистісної мобільності учнів загальноосвітньої школи в навчально-фізкультурної діяльності.
Запропоновано складові особистісної мобільності які є функціональною системою.
Рекомендовано подальші дослідження для вдосконалення інноваційних технологій та підходів до формування особистісної мобільності учнів загальноосвітньої школи.
Підсумовано, що впровадження нових підходів та умов сприяє формуванню особистісної мобільності учнів як довільного управління поведінкою і діяльністю людини.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Андрій АРТЮШЕНКО, Михайло КИСЛЯКОВ

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.