ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-121-129

Ключові слова:

менеджмент; інновації; інноваційний менеджмент; управління освітніми процесами; сфери інноваційного менеджменту в бакалавраті

Анотація

У статті представлено та проаналізовано результати дослідження щодо впливу інноваційного менеджменту не процес підготовки бакалаврів в умовах університетського середовища.

Розглянуто сутність поняття інноваційний менеджмент та здійснено його контекст-аналіз в наукових джерелах, що сприяло виокремленню цього феномену в процесі одержання та застосування знань в межах конкретної дисципліни «Менеджмент в освіті».

Наголошено, що однією із головних проблем сучасної системи підготовки фахівців першого бакалаврського рівня є суперечливість між зростаючим обсягом знань та обмеженням у терміні навчання, що спонукає викладачів до пошуку конструктивних шляхів вирішення цього протиріччя на основі інноваційного менеджменту.

Акцентовано увагу на те, що інноваційний менеджмент у підготовці бакалаврів – це підхід до організації навчального процесу, спрямованих на впровадження сучасних методів та технологій у викладанні навчальних дисциплін, що допомагають студентам засвоювати знання більш ефективно та вирішувати реальні проблеми.

Цей підхід може включати використання інтерактивних форм контролю знань та сприяти розвитку креативності та підприємницьких навичок студентів бакалаврату.

Біографії авторів

  • Лілія НІЧУГОВСЬКА, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

    докторка педагогічних наук, професорка, професорка катедри педагогіки, дошкільної та спеціальної освіти 

  • Анастасія КРИВОРОТЬКО, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

    докторка філософії, старша викладачка катедри педагогіки, дошкільної та спеціальної освіти

Завантаження

Опубліковано

30.06.2025

Як цитувати

ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ОСВІТИ. (2025). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 121-129. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-121-129