СУЧАСНІ НЕЙРОНАУКОВІ АСПЕКТИ У ДОСЛІДЖЕННІ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ (НА МАТЕРІАЛІ ІСТОРІЇ КУЛЬТУРИ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ)
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-80-88Ключові слова:
електронне навчання (e-learning); освітня нейронаука; штучний інтелект в освіті; когнітивні процеси; історія культури; англійська мова; інтерактивні ресурси; цифрові технології; збереження культурної ідентичностіАнотація
Статтю присвячено комплексному дослідженню електронного навчання (e-learning) як сучасного культурного феномена, що динамічно розвивається під впливом цифрових технологій, крізь призму нейронаукового підходу в контексті вивчення історії культури та англійської мови.
Мета дослідження полягає в науковому аналізі e-learning як новітнього культурного явища з позицій нейронауки для оптимізації навчання гуманітарних дисциплін.
Для досягнення мети визначено такі завдання: розкрити нейронні механізми когнітивних процесів, що активізуються в умовах електронного навчання; здійснити порівняльний аналіз ефективності e-learning та традиційних методів навчання історії культури й англійської мови; оцінити вплив електронного навчання на формування міжкультурної компетентності та розвиток мовної майстерності студентів; окреслити перспективи застосування e-learning для збереження національної культурної ідентичності в контексті глобалізації освіти.
Методологія дослідження ґрунтується на комплексному застосуванні теоретичних (аналіз наукової літератури, синтез, узагальнення) та емпіричних (неструктуроване спостереження, анкетування) методів. Теоретичний аналіз дозволив виявити ключові концепції та підходи до досліджуваної проблеми, а емпіричні методи забезпечили збір первинних даних про досвід використання електронного навчання студентами.
Результати дослідження засвідчили значний потенціал e-learning у підвищенні навчальної мотивації та ефективності засвоєння знань, що обґрунтовує необхідність подальшого поглибленого вивчення нейронаукових аспектів електронного навчання з метою оптимізації освітнього процесу в цифровому середовищі
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Віолетта УЛІЩЕНКО, Андрій УЛІЩЕНКО

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.