ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ВВНЗ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ КУРСАНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-65-70Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології; стратегії викладання; освітній процес; вищі військові заклади освіти; іноземна (англійська) мова; курсанти немовних спеціальностей; експеримент; самоосвітня діяльністьАнотація
Розглянуто особливості впровадження стратегій інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес вищих військових навчальних закладів під час викладання іноземної мови.
Схарактеризовано актуальних засади викладання іноземної (англійської) мови для курсантів немовних спеціальностей у контексті розуміння їх іншомовної підготовки як невід’ємної складової системи загальної підготовки військовослужбовців. Впровадження ІКТ в освітній процес формує якісно нову форму безперервної освіти, основою якої стає цілеспрямована самоосвітня діяльність.
У процесі організації дослідження було опитано 57 викладачів іноземної мови з трьох ВВНЗ.
Обґрунтовано, що необхідною умовою застосування ІКТ є врахування військової специфіки освітнього процесу.
Визначено актуальні стратегій викладання іноземної (англійської) мови для курсантів немовних спеціальностей у вищих військових навчальних закладах України у контексті розвитку інформаційно-комунікативних технологій, які охоплюють посилення мотивації, доступ до сучасних навчальних матеріалів, цілісну системи інформаційної та методичної підтримки освітнього процесу тощо.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ольга РОМАШКО

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.