МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРОМИСЛОВОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ВИРОБНИЦТВА ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КАДРІВ

Автор(и)

  • Павло ОМЕЛЬЧЕНКО Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди https://orcid.org/0009-0001-8311-4454

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-27-32

Ключові слова:

методологічний потенціал; заклад вищої освіти (ЗВО); промислове виробництво; професійна підготовка; фахівці промислової фармації

Анотація

Статтю присвячено одній із актуальних проблем у професійній освіті – визначенню впливу методологічного потенціалу промислового фармацевтичного виробництва як підґрунтя професійної підготовки майбутніх фахівців промислової фармації.

Проаналізовано теоретичні основи проблеми.

Виокремлено, що методологічний потенціал промислового фармацевтичного виробництва при підготовці кадрів набуває особливої значущості у сучасному світі, де глобалізація, цифровізація та міждисциплінарний підхід формують нові стандарти професійної діяльності.

Закцентовано увагу на наявному досвіді реформації системи вищої освіти України, яка базується на взаємодії освіти та виробництва і сприяє перетворенню навчального процесу на навчально-виробничий. Таким чином, навчання майбутніх фахівців промислової фармації у закладах вищої освіти (ЗВО) є одним із важливих аспектів поєднання педагогіки і фармації.

Біографія автора

  • Павло ОМЕЛЬЧЕНКО, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

    кандидат фармацевтичних наук, докторант кафедри початкової і професійної освіти

Завантаження

Опубліковано

30.06.2025

Як цитувати

МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРОМИСЛОВОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ВИРОБНИЦТВА ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КАДРІВ. (2025). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 27-32. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-27-32