МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРОМИСЛОВОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ВИРОБНИЦТВА ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КАДРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-27-32Ключові слова:
методологічний потенціал; заклад вищої освіти (ЗВО); промислове виробництво; професійна підготовка; фахівці промислової фармаціїАнотація
Статтю присвячено одній із актуальних проблем у професійній освіті – визначенню впливу методологічного потенціалу промислового фармацевтичного виробництва як підґрунтя професійної підготовки майбутніх фахівців промислової фармації.
Проаналізовано теоретичні основи проблеми.
Виокремлено, що методологічний потенціал промислового фармацевтичного виробництва при підготовці кадрів набуває особливої значущості у сучасному світі, де глобалізація, цифровізація та міждисциплінарний підхід формують нові стандарти професійної діяльності.
Закцентовано увагу на наявному досвіді реформації системи вищої освіти України, яка базується на взаємодії освіти та виробництва і сприяє перетворенню навчального процесу на навчально-виробничий. Таким чином, навчання майбутніх фахівців промислової фармації у закладах вищої освіти (ЗВО) є одним із важливих аспектів поєднання педагогіки і фармації.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Павло ОМЕЛЬЧЕНКО

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.