МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕФЛЕКСІЇ ФАРМАЦЕВТІВ-ІНТЕРНІВ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-19-26

Ключові слова:

педагогічна рефлексія; фармацевти-інтерни; дистанційне навчання; післядипломна освіта в інтернатурі; фармація

Анотація

Узагальнено положення чинної нормативної бази, науково-педагогічні розвідки, передовий педагогічний досвід організації підготовки фармацевтів-інтернів на базі Інституту підвищення кваліфікації Національного фармацевтичного університету.

Визначено й висвітлено характеристики методичних засад організації педагогічної рефлексії фармацевтів-інтернів на основі упровадження елементів дистанційного навчання. Рекомендовано розглядати методичні засади організації педагогічної рефлексії фармацевтів-інтернів як різноманітні методики та прийоми, що дозволяють формувати та розвивати рефлексивну культуру учасників освітнього процесу (компонент їхньої самосвідомості).

Рекомендовано здійснювати педагогічну рефлексію під час онлайн занять фармацевтів інтернів як метод моніторингу, інструмент для аналізу. Запропоновано виділяти у структурі педагогічної рефлексії фармацевтів-інтернів компоненти: рефлексія викладачем; рефлексія здобувачем освіти.

Вмотивовано розгляд педагогічної рефлексії за формою діяльності як фронтальну, індивідуальну, групову, колективну. Узагальнено засоби здійснення педагогічної рефлексії фармацевтів-інтернів: анкета у гугл-формі, питання, символ, таблиця (карта), проблемна ситуація, малюнок, смайлик.

Констатовано, що рефлексивна діяльність здобувачів освіти здатна відобразити їхнє критичне та образне мислення, віддзеркалити здатність аналізувати, узагальнювати, виявляти свою позицію, наводити оціночні судження

Біографії авторів

  • Тетяна ЛУТАЄВА, Національний фармацевтичний університет

    докторка педагогічних наук, професорка, професорка катедри педагогіки і психології

  • Тетяна АРТЮХ, Національний фармацевтичний університет

    кандидатка фармацевтичних наук, доцентка, заступниця директора Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації

  • Володимир ФЕСЕНКО, Національний фармацевтичний університет

    кандидат історичних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки і психології

Завантаження

Опубліковано

30.06.2025

Як цитувати

МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕФЛЕКСІЇ ФАРМАЦЕВТІВ-ІНТЕРНІВ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. (2025). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 19-26. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-19-26