МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕФЛЕКСІЇ ФАРМАЦЕВТІВ-ІНТЕРНІВ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-2-19-26Ключові слова:
педагогічна рефлексія; фармацевти-інтерни; дистанційне навчання; післядипломна освіта в інтернатурі; фармаціяАнотація
Узагальнено положення чинної нормативної бази, науково-педагогічні розвідки, передовий педагогічний досвід організації підготовки фармацевтів-інтернів на базі Інституту підвищення кваліфікації Національного фармацевтичного університету.
Визначено й висвітлено характеристики методичних засад організації педагогічної рефлексії фармацевтів-інтернів на основі упровадження елементів дистанційного навчання. Рекомендовано розглядати методичні засади організації педагогічної рефлексії фармацевтів-інтернів як різноманітні методики та прийоми, що дозволяють формувати та розвивати рефлексивну культуру учасників освітнього процесу (компонент їхньої самосвідомості).
Рекомендовано здійснювати педагогічну рефлексію під час онлайн занять фармацевтів інтернів як метод моніторингу, інструмент для аналізу. Запропоновано виділяти у структурі педагогічної рефлексії фармацевтів-інтернів компоненти: рефлексія викладачем; рефлексія здобувачем освіти.
Вмотивовано розгляд педагогічної рефлексії за формою діяльності як фронтальну, індивідуальну, групову, колективну. Узагальнено засоби здійснення педагогічної рефлексії фармацевтів-інтернів: анкета у гугл-формі, питання, символ, таблиця (карта), проблемна ситуація, малюнок, смайлик.
Констатовано, що рефлексивна діяльність здобувачів освіти здатна відобразити їхнє критичне та образне мислення, віддзеркалити здатність аналізувати, узагальнювати, виявляти свою позицію, наводити оціночні судження
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Тетяна ЛУТАЄВА, Тетяна АРТЮХ, Володимир ФЕСЕНКО

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.