ПРОФЕСІЙНА АНГЛОМОВНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ЮРИДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-115-120

Ключові слова:

англійська мова; інтерактивні форми роботи; повсякденне спілкування; професійна підготовка; професійне спілкування; репродуктивні вправи; спеціальний текст; те-рмін; юрист

Анотація

Досліджено погляди українських учених на підготовку майбутніх юристів до професійного спілкування англійською мовою. В сучасній методиці викладання превалює тенденція взаємопов’язаного навчання студентів спілкуватися у повсякденному житті та в професійній сфері. У процесі англомовної підготовки майбутніх фахівців визнано дієвими комунікативний, особистісно-орієнтований, індивідуальний, професійно-орієнтований підходи до навчання. В ході дослідження встановлено загальні принципи професійної підготовки студентів: диференційованості, наступності, поступовості, систематичності.

Виділено проблеми, які заважають якісному формуванню навичок спілкування у побутовому контактуванні та в професійній сфері. Для вирішення проблем практично апробовані репродуктивні та інтерактивні завдання студентам окремо для кожної дисципліни.

З метою вдосконалення та закріплення навичок професійної комунікації визначено зв'язок у навчанні між двома дисциплінами.

Біографія автора

  • Катерина БАБЕНКО, Класичний приватний університет

    кандидатка педагогічних наук, доцентка катедри теорії та практики перекладу

Завантаження

Опубліковано

10.04.2024

Як цитувати

ПРОФЕСІЙНА АНГЛОМОВНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ЮРИДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 1, 115-120. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-115-120