ПРОФЕСІЙНА АНГЛОМОВНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ЮРИДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-115-120Ключові слова:
англійська мова; інтерактивні форми роботи; повсякденне спілкування; професійна підготовка; професійне спілкування; репродуктивні вправи; спеціальний текст; те-рмін; юристАнотація
Досліджено погляди українських учених на підготовку майбутніх юристів до професійного спілкування англійською мовою. В сучасній методиці викладання превалює тенденція взаємопов’язаного навчання студентів спілкуватися у повсякденному житті та в професійній сфері. У процесі англомовної підготовки майбутніх фахівців визнано дієвими комунікативний, особистісно-орієнтований, індивідуальний, професійно-орієнтований підходи до навчання. В ході дослідження встановлено загальні принципи професійної підготовки студентів: диференційованості, наступності, поступовості, систематичності.
Виділено проблеми, які заважають якісному формуванню навичок спілкування у побутовому контактуванні та в професійній сфері. Для вирішення проблем практично апробовані репродуктивні та інтерактивні завдання студентам окремо для кожної дисципліни.
З метою вдосконалення та закріплення навичок професійної комунікації визначено зв'язок у навчанні між двома дисциплінами.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Катерина БАБЕНКО
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.