МЕНЕДЖЕРИЗМ ОСВІТИ У ВИКЛИКАХ ЧАСУ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-89-95Ключові слова:
менеджеризм; управління; менеджмент; вища освіта; якість освіти; реформи вищої освітиАнотація
Статтю присвячено дослідженню концепцій менеджеризму, ретроспективам його історичного розвитку та економічних трансформацій у системі освіти розвинених країн.
Зазначено застосування політики нового менеджеризму у різноманітних гнучких концепціях системних освітніх реформ, що характеризуються спрямуванням на підвищення ефективності, результативності, покращення якості освітніх послуг.
Визначено, що знання з вищезазначених наукових напрямків, розвинуті в рамках теорії освітніх змін, заклали теоретичне підґрунтя для сучасних реформаційних процесів у системі вищої освіти
Наголошено на важливості застосування ринкових методів управління якістю вищої освіти, які є стандартними у міжнародній практиці, для удосконалення освітньої діяльності й підвищення ефективності механізмів управління системою освіти.
Акцентовано увагу на створенні ефективної системи управління якістю із урахуванням результативності вищої школи для нівелювання інерційності її розвитку та підвищення ефективності управління якістю освітньої сфери.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Вікторія БІЛИК, Віра ШПИЛЬОВА, Валентина МОВЧАН
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.