МЕНЕДЖЕРИЗМ ОСВІТИ У ВИКЛИКАХ ЧАСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-89-95

Ключові слова:

менеджеризм; управління; менеджмент; вища освіта; якість освіти; реформи вищої освіти

Анотація

Статтю присвячено дослідженню концепцій менеджеризму, ретроспективам його історичного розвитку та економічних трансформацій у системі освіти розвинених країн.

Зазначено застосування політики нового менеджеризму у різноманітних гнучких концепціях системних освітніх реформ, що характеризуються спрямуванням на підвищення ефективності, результативності, покращення якості освітніх послуг.

Визначено, що знання з вищезазначених наукових напрямків, розвинуті в рамках теорії освітніх змін, заклали теоретичне підґрунтя для сучасних реформаційних процесів у системі вищої освіти

Наголошено на важливості застосування ринкових методів управління якістю вищої освіти, які є стандартними у міжнародній практиці, для удосконалення освітньої діяльності й підвищення ефективності механізмів управління системою освіти.

Акцентовано увагу на створенні ефективної системи управління якістю із урахуванням результативності вищої школи для нівелювання інерційності її розвитку та підвищення ефективності управління якістю освітньої сфери.

Біографії авторів

  • Вікторія БІЛИК, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    докторка економічних наук, професорка, в.о. завідувачки катедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи

  • Віра ШПИЛЬОВА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    докторка економічних наук, професорка, професорка катедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи

  • Валентина МОВЧАН, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка катедри початкової освіти

Завантаження

Опубліковано

10.04.2024

Як цитувати

МЕНЕДЖЕРИЗМ ОСВІТИ У ВИКЛИКАХ ЧАСУ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 1, 89-95. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-1-89-95