РОЗВИТОК НАВИЧОК ПЕРЕКАЗУ АНГЛОМОВНИХ ТЕМАТИЧНИХ ТЕКСТІВ У СТУДЕНТІВ МОЛОДШИХ КУРСІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-43-48

Ключові слова:

англомовний тематичний текст; комунікація; монологічне мовлення; переказ; повсякденне спілкування; проблемне завдання; репродуктивне завдання; систематизація; творче завдання

Анотація

Простежено тенденції навчання студентів різним видам монологічного мовлення. Серед досліджень виокремлюються методики опанування повсякденною та професійною англомовною лексикою. Педагоги пропонують студентам різні типи завдань для засвоєння та відтворення англомовних тематичних текстів. Різновиди практичних задач також надаються для вивчення і використання текстів за фахом у професійному спілкуванні.

Зазначено, що найбільш якісне навчання здійснюється за умови систематичного та комплексного використання репродуктивних, проблемних, творчих завдань. Для ефективного розвитку усного монологічного мовлення студенти набувають навичок переказу текстів загального напрямку.

В процесі аналізу різних методик навчання монологічному мовленню з’ясовано, з якими утрудненнями стикаються майбутні фахівці при підготовці переказу англомовного тексту.

Запропоновано практичні та дійові шляхи усунення труднощів.

Показано засоби розвитку навичок усного англомовного переказу.

 

Біографія автора

  • Катерина БАБЕНКО, Класичний приватний університет

    кандидатка педагогічних наук, доцентка катедри теорії та практики перекладу

Завантаження

Опубліковано

31.12.2024

Як цитувати

РОЗВИТОК НАВИЧОК ПЕРЕКАЗУ АНГЛОМОВНИХ ТЕМАТИЧНИХ ТЕКСТІВ У СТУДЕНТІВ МОЛОДШИХ КУРСІВ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 4, 43-48. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-43-48