РОЗВИТОК НАВИЧОК ПЕРЕКАЗУ АНГЛОМОВНИХ ТЕМАТИЧНИХ ТЕКСТІВ У СТУДЕНТІВ МОЛОДШИХ КУРСІВ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-4-43-48Ключові слова:
англомовний тематичний текст; комунікація; монологічне мовлення; переказ; повсякденне спілкування; проблемне завдання; репродуктивне завдання; систематизація; творче завданняАнотація
Простежено тенденції навчання студентів різним видам монологічного мовлення. Серед досліджень виокремлюються методики опанування повсякденною та професійною англомовною лексикою. Педагоги пропонують студентам різні типи завдань для засвоєння та відтворення англомовних тематичних текстів. Різновиди практичних задач також надаються для вивчення і використання текстів за фахом у професійному спілкуванні.
Зазначено, що найбільш якісне навчання здійснюється за умови систематичного та комплексного використання репродуктивних, проблемних, творчих завдань. Для ефективного розвитку усного монологічного мовлення студенти набувають навичок переказу текстів загального напрямку.
В процесі аналізу різних методик навчання монологічному мовленню з’ясовано, з якими утрудненнями стикаються майбутні фахівці при підготовці переказу англомовного тексту.
Запропоновано практичні та дійові шляхи усунення труднощів.
Показано засоби розвитку навичок усного англомовного переказу.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Катерина БАБЕНКО
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.