ЗНАЧУЩІСТЬ ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ СУЧАСНИХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-41-51Ключові слова:
навчальний процес; переддипломна практика; здобувачі вищої освіти; професійні компетентності; конкурентоспроможні фахівці; сучасний ринок праціАнотація
У статті досліджено трансформаційні процеси у галузі професійної освіти, як в цілому, так й у практичній професійній підготовці майбутніх фахівців.
Висвітлено виклики вітчизняної сфери освіти, в напрямку особистісно орієнтованого навчання та адаптації фахівців до надзвичайних обставин і потреб сучасного суспільства.
Окрему увагу приділено питанню значущості переддипломної практики у якісній фаховій підготовці здобувачів вищої освіти.
Метою статті є дослідження ролі переддипломної практики у підготовці здобувачів вищої освіти до професійної діяльності в умовах сучасного ринку праці.
Проаналізовано підходи до організації та проведення переддипломної практики здобувачів вищої освіти у контексті вимог сучасного ринку праці.
Актуалізовано ключові принципи, які забезпечують ефективність переддипломної практики, зокрема, науковість, зв'язок теорії з практикою, безперервність і послідовність, індивідуалізацію навчання, співпрацю з підприємствами, контроль та оцінку результатів, професійну орієнтацію і розвиток практичних навичок.
Визначено мету та основні завдання переддипломної практики, а саме: удосконалення й закріплення теоретичних знань, розвиток практичних навичок, ознайомлення з реальними умовами праці, налагодження професійних контактів і підготовка до написання кваліфікаційної (дипломної) роботи.
Окреслено перспективи подальших досліджень у цій сфері, головно, проблемні аспекти оцінки ефективності переддипломної практики та її впливу на працевлаштування випускників і їх професійну успішність.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Інга МІРОШНИЧЕНКО, Віра КАЛІНІЧЕНКО
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.