ЯКІСТЬ ОСВІТИ – ОЗНАКА РОЗВИТКУ ДЕРЖАВИ
DOI:
https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-21-27Ключові слова:
якість освіти; стейкхолдер; соціальний інтелект; освітній процес; стандарт якості; TQM; індустріалізація; стандарти; інспекція якості; менеджментАнотація
У статті висвітлено категорії «якість освіти» у контексті синергії наукових підходів: системного синергетичного.
Зазначено, що така інтерпретація може слугувати теоретико-методологічним підґрунтям досліджуваного феномену.
Проаналізовано різні підходи до визначення поняття «якість освіти».
Доведено, що розуміння якості та її індикаторів є дискусійним через широке коло зацікавлених сторін у сфері освіти.
З’ясовано, що поняття «якість освіти» найкраще тлумачити з огляду споживачів освіти.
Досліджено витоки зародження руху за якість освіти.
З’ясовано, що саме з промисловості походять концепції та методологія управління якістю (TQM).
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Тимофій ДЕСЯТОВ, Олег БАРДАДИМ
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.