ЯКІСТЬ ОСВІТИ – ОЗНАКА РОЗВИТКУ ДЕРЖАВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-21-27

Ключові слова:

якість освіти; стейкхолдер; соціальний інтелект; освітній процес; стандарт якості; TQM; індустріалізація; стандарти; інспекція якості; менеджмент

Анотація

У статті висвітлено категорії «якість освіти» у контексті синергії наукових підходів: системного синергетичного.

Зазначено, що така інтерпретація може слугувати теоретико-методологічним підґрунтям досліджуваного феномену.

Проаналізовано різні підходи до визначення поняття «якість освіти».

Доведено, що розуміння якості та її індикаторів є дискусійним через широке коло зацікавлених сторін у сфері освіти.

З’ясовано, що поняття «якість освіти» найкраще тлумачити з огляду споживачів освіти.

Досліджено витоки зародження руху за якість освіти.

З’ясовано, що саме з промисловості походять концепції та методологія управління якістю (TQM).

Біографії авторів

  • Тимофій ДЕСЯТОВ, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    доктор педагогічних наук, професор,
    професор катедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи

  • Олег БАРДАДИМ, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    викладач катедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи

Завантаження

Опубліковано

30.09.2024

Як цитувати

ЯКІСТЬ ОСВІТИ – ОЗНАКА РОЗВИТКУ ДЕРЖАВИ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 3, 21-27. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-3-21-27