МЕНЕДЖЕРИЗМ В ОСВІТІ: ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМАНДИ ЧИ АБСОЛЮТНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЛІДЕРСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-23-30

Ключові слова:

менеджеризм; управління; освіта; реформи; ефективність; відповідальність

Анотація

На основі зарубіжного й вітчизняного наукового дискурсу менеджеризму, власного досвіду публічного менеджменту, пов’язаного з цією ідеологією, державною політикою і управлінською практикою, зроблено спробу обґрунтувати відсутність як у недавньому минулому, так і сьогоденні співмірних альтернатив менеджеризму, незважаючи на його неоднозначні, часто діаметрально протилежні оцінки.

Для відтворення об’єктивної картини досліджуваного феномену проаналізовано його реальні причини і джерела виникнення, сутнісні характеристики, очевидні результати, а також ще не зреалізовані можливості в управлінні освітою.

Біографії авторів

  • Юрій ТИМОШЕНКО, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

    кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи

  • Семен РАДЧЕНКО, Черкаський державний технологічний університет

    аспірант кафедри філософських і політичних наук

Завантаження

Опубліковано

08.07.2024

Як цитувати

МЕНЕДЖЕРИЗМ В ОСВІТІ: ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМАНДИ ЧИ АБСОЛЮТНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЛІДЕРСТВА. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 23-30. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-23-30