ОГЛЯД ОНЛАЙН СЕРВІСІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ РОБОТОТЕХНІКИ ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-74-80

Ключові слова:

STEM-освіта; робототехніка; онлайн сервіси; візуальні редактори; мобільні застосунки

Анотація

Зв'язок робототехніки з дистанційним навчанням є актуальним та цікавим дослідженням, яке зосереджується на використанні робототехніки як засобу навчання в умовах, коли багато шкіл перейшли на дистанційний режим навчання.

У статті висвітлюються можливості та переваги вивчення робототехніки в умовах дистанційного навчання, проаналізовані сучасні технології та інструменти, зокрема, віртуальні середовища, онлайн-платформи та мобільні застосунки.

Також надано рекомендації щодо вибору для використання сервісів у залежності від віку дитини.

Біографії авторів

  • Богдан ЯШАН, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

    доктор філософії з математики, асистент катедри диференціальних рівнянь

  • Іван ПУКАЛЬСЬКИЙ, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

    доктор фізико-математичних наук, професор, професор катедри диференціальних рівнянь

  • Лілія МЕЛЬНИЧУК, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

    кандидатка фізико-математичних наук, доцентка, доцентка катедри диференціальних рівнянь

Завантаження

Опубліковано

08.07.2024

Як цитувати

ОГЛЯД ОНЛАЙН СЕРВІСІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ РОБОТОТЕХНІКИ ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ. (2024). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія_«Педагогічні науки», 2, 74-80. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2024-2-74-80